Wist u dat ..

... u uw reactie op / beoordeling van Koninginnedag 2008 in het gastenboek kwijt kunt?

Home arrow Nieuws arrow Laatste Nieuws arrow Ledenvergadering 2007
Ledenvergadering 2007 PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Henk Aarnoutse
dinsdag 06 februari 2007

Vrijdagavond 26 januari werd weer de jaarlijkse ledenvergadering gehouden.

Voorafgaand aan de ledenvergadering was er voor de jeugdigen een lampionoptocht georganiseerd, onder muzikale begeleiding van de Boerenkapel, wat een onderdeel is van EMM uit Serooskerke. Het weer was wat guur, maar dat weerhield de Gapingse jeugd er niet van om, gewapend met elektrische lampion, door het dorp te lopen. Halverwege de tocht deed een fris buitje ons een kleinigheid versnellen, met als doel eerder te arriveren bij het verenigingsgebouw. Daar werden de deelnemers voorzien van wat versnaperingen en kon de kinderbingo beginnen.

Tegelijkertijd met de kinderbingo was er voor de volwassenen de ledenvergadering. Hierin werd het afgelopen jaar geëvalueerd (zowel de activiteiten op Koninginnedag als de financiën) en in orde bevonden. Iets minder geslaagd was de feestavond op Koninginnedag, de opkomst was laag en door de harde muziek was de zaal leeg en de hal vooraan drukker. Dit laatste kan ook verklaard worden door de aanwezigheid van een bar in die hal.

Echter werd er ook wat informatie verstrekt over de plannen voor 30 april 2007. De zeskamp blijft, door de overweldigende populariteit van dit spelonderdeel denken we er goed aan te doen de opzet niet te wijzigen. Natuurlijk worden er wél nieuwe spelletjes bedacht. De avondprogrammering zal er heel anders uit gaan zien dan de laatste jaren, er wordt een actief programma aangeboden met leuke en gezellige activiteiten voor alle leeftijden.

Meer informatie volgt naarmate de dag verder nadert...

Laatst bijgewerkt op ( zaterdag 10 februari 2007 )

< Vorige   Volgende >

Oranje fotos